Intreaba Medicul ARES

Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.


Prin apăsarea butonului Trimite mesaj, sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal (ce pot include și date cu caracter medical) în vederea furnizării serviciilor de către ARES. Pentru mai multe informații, accesați pagina notei de informare.

5 ianuarie 2013

Buna ziua! Tatalui meu in varsta de 75 de ani, i-a fost implantat un stimulator cardiac in urma cu 4

Buna ziua! Tatalui meu in varsta de 75 de ani, i-a fost implantat un stimulator cardiac in urma cu 4 luni, el mai avand si alte probleme de sanatatte. Este semiparalizat pe partea dreapta in urma unor accidente cerebrale, are insuficienta respiratorie, hepatita cronica de 40 de ani.. De o luna de zile are picioarele foarte umflate, nemaipunandu-se deplasa, iar de 3 zile apa i s-a lasat din zona de sus si la burta, iar la piciorul stang i-a aparut o bubita cu apa, parca sta sa sparga. S-a tras la fata, gat, umeri si piept. Stimulatorul cardiac functioneaza acum bine, dupa ce , in urma unui efort fizic prea mare pentru el ( a mers pe bicicleta medicala 2 zile la rand 5 km in 2 ore), am ajuns din nou la Iasi, care i l-a reprogramat. Cand i s-a implantat stimulatorul cardiac, in primele 2 ore, picioarele lui se desumflasera. Ia in fiecare zi furosemid pastile. De urinat urineaza, dar totusi nu elimina apa din organism. Mi s-a spus de catre alt doctor ca s-a facut tot ce se putea face, ca numai D-zeu stie cate zile va mai avea. Va rog pe aceasta cale sa-mi spune-ti ce pot sa fac. Oare chiar nu se mai poate face nimic si trebuie sa ma resemnez, sa astept sfarsitul? Imi este mila de el. Unde ma pot duce? Va multumesc.



5 ianuarie 2013

Buna ziua! As dori sa va intreb daca considerati indicata ablatia in cazul TPSV care apare de regula

Buna ziua! As dori sa va intreb daca considerati indicata ablatia in cazul TPSV care apare de regula anual, plus extrasistole cu tendinta de sistematizare. Aceste extrasistole au aparut in urma unor perioade foarte stresante. Clujul considerati ca ar fi potrivit pentru aceasta interventie? (sotul incearca sa ma linisteasca, dar cu trecerea timpului imi pun tot mai multe intrebari.) V? mul?umesc frumos.



5 ianuarie 2013

m probleme de respiratie, simt ca nu pot sa trag aer cat am nevoie.. am facut investigatii si totul

m probleme de respiratie, simt ca nu pot sa trag aer cat am nevoie.. am facut investigatii si totul e bine,mi s-a recomandat niste CA,MG,ZINC ptr ca am putin calciu sub normal dar iau de 1 sapt si tot la fel e.. ce ma sfatuiti sa fac?



5 ianuarie 2013

As dori sa stiu si eu daca pot exclude o boala cardiaca din diagnostic. Am dureri care apar la nivel

As dori sa stiu si eu daca pot exclude o boala cardiaca din diagnostic. Am dureri care apar la nivelul piptului si iradiere in mana stanga, as zice specifice anginei. Apar in special cand fac efort mare ( alergare). Ele se amelioreaza (sau tre ) si reapar manifestandu-se discontinuu pe perioada alergarii. Durerile de obicei nu apar la alte tipuri de efort cum ar fi urcatul scarilor sau pe munte, Am efectuat ELG de stres + o ecocardiografie. Din nefericire durerile nu apar si nu au aparut la alergarea pe banda. Testul a iesit bine doctorul mi-a spusca nu am nimic. E adevarat ca in momentul cand am inceput testul de stres aveam pulsul mare deja de la emotii si durata la care am atins nivelul maxim admisibil al frecventei cardiace a fost mai scurt. As dori sa stiu daca testul ar fi trebuit sa iasa pozitiv in lipsa durerilor Multumesc anticipat !



5 ianuarie 2013

buna ziua. Am tromboflebita profunda membru inferior stang si am facut INR:timp quik 21,3s AP 36% IN

buna ziua. Am tromboflebita profunda membru inferior stang si am facut INR:timp quik 21,3s AP 36% INR 1,63.URMEZ cu sintrom un sfert de pastila pe zi ce dozaj imi recomandati in continuare? Buna ziua.am 41 de ani si sufar de tromboflebita profunda si urmez tratament sintrom un sfert de pastila pe zi.la ultimul INR facut am avut urmatoarele rezultate:INR 1,63 AP36% TQ 21,3s.va rog sa-mi spuneti ce tratament ar trebui sa urmez in continuare



5 ianuarie 2013

Tatal meu are 74 ani si ia trombostop o pastila si jumatate valoarea INR 1,3.Urineaza si are scaune

Tatal meu are 74 ani si ia trombostop o pastila si jumatate valoarea INR 1,3.Urineaza si are scaune cu sange si mai are si sangerari nazale este normal?va rog mult sa-mi dati un raspuns sunt foarte ingrijorata.



5 ianuarie 2013

Buna seara, I-au sintrom de 1 am zile

Buna seara, I-au sintrom de 1 am zile



5 ianuarie 2013

Buna ziua. Sotul meu are 40 de ani si 150kg, are hipertensiune arteriala, ia tratament cu metropolol

Buna ziua. Sotul meu are 40 de ani si 150kg, are hipertensiune arteriala, ia tratament cu metropolol,coaprovel,aspirin cardio,medostatin.In ultimii 2ani a inceput sa faca fibrilatii. De multe ori s-a intamplat pe drum(este sofer)dupa ce voma isi revenea,dar odata s-a intamplat acasa si l-am dus imediat la urgente. Acolo medicul cardiolog la pus la transfuzii si i-a facut o injectie in burta,am stat 24h la spital pana s-au reglat bataile inimii la 80.La externare medicul i-a spus sa-si continuu tratamentul asa cum il are. Tratamentul il ia, dar mananca sare si nu vrea sa tina o dieta pentru slabit. Consuma multe mezeluri.As dori un sfat sa-l fac sa inteleaga cat de grav bolnav este,sau alte indicatii din partea dvs ca sa ameliorez cat de cat situatia lui. Multumesc, Mirela Serban!



5 ianuarie 2013

am prolaps de valva mitrala ,cu regurgitare medie si iau tratament de vreo 2 ani la el ,atacand si c

am prolaps de valva mitrala ,cu regurgitare medie si iau tratament de vreo 2 ani la el ,atacand si concor ,as vrea sa renunt la tratament,pt ca ma simt mai bine desii respir cam greu si am si niste stari de voma pe care le credeam ca fiind de la medicamente,intrebarea mea ar fii,ce se poate intampla daca renunt la tratament ? va multumesc.



5 ianuarie 2013

Buna seara, I-au sintrom de mai bine de un an deoarece am fost diagnosticata cu trombofeblita superf

Buna seara, I-au sintrom de mai bine de un an deoarece am fost diagnosticata cu trombofeblita superficiala piciorul stang



Acest site a fost conceput cu scop informativ. El nu inlocuieste in niciun caz consultul medical. Orice decizie privind diagnosticul si tratamentul afectiunii dumneavoastra se va face numai dupa un consult medical de specialitate.

ARES Group
Soluționarea Alternativă a LitigiilorSoluționarea online a litigiilor