Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.


5 ianuarie 2013

Buna ziua , Am si eu o intrebare . Tatal meu are INR-ul 7,36 . A facut un infarct acum 4 ani si prin

Buna ziua , Am si eu o intrebare . Tatal meu are INR-ul 7,36 . A facut un infarct acum 4 ani si printre altele ia sintrom . Este prima data de cand a crescut asa mult inr-ul , in general era in jurul valorii de 2,5 . Acum orice taietura sangereaza mult . Mentionez ca are 80 de ani . Ce sa fac ? Multumesc !


ARES

Sfatul medicului:

Ptr Stefan:evident ca primul pas este de oprit administrarea de Sintrom timp de 2-3 zile. apoi reluata la doza mai mica. Apoi trebuie eveluat la un Cardiolog necesitatea si recomandarea ulterioara a administrarai de anticoagulant la 80 de ani. Pentru intrebari si informati ma puteti suna la 0720276884, Dr Iancovici



Call Center031 9300

SOM - Enayati

Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești nr 8A

ARES Pitesti - Muntenia Hospital

Str. Pictor Nicolae Grigorescu 2A
Pitesti - Arges, Incinta Spitalului Muntenia Hospital

Cluj

Bld. Republicii nr. 8
Cluj Napoca

ARES Constanta - SCJU Constanta

Bulevardul Tomis 145,
Constanta, Incinta Spitalului Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Constanta

ARES - Spitalul Monza

Str. Tony Bulandra nr. 27
Sector 2 Bucuresti, Incinta Spitalului Monza

Tulcea

Str. 1848, nr. 32 , Tulcea

Acest site a fost conceput cu scop informativ. El nu inlocuieste in niciun caz consultul medical. Orice decizie privind diagnosticul si tratamentul afectiunii dumneavoastra se va face numai dupa un consult medical de specialitate.