Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.


5 ianuarie 2013

Buna ziua, Mama mea are 58 ani si in Noiembrie 2010 a fost diagnosticata cu suspiciune de trombembol

Buna ziua, Mama mea are 58 ani si in Noiembrie 2010 a fost diagnosticata cu suspiciune de trombembolism pulmonar (a suferit un infarct pulmonar, dar CT pulmonar a iesit normal). Ia tratament cu Sintrom de atunci, in ultima luna a luat doza de 1/2 + 1/4 si valoarea INR a fost de 2.37. La control i s-a spus ca starea este stationara. De o saptamana se simte rau, i-au aparut palpitatii, are dureri de cap si ameteli. Ar trebui sa intrerupa Sintrom-ul? Acestea sunt efecte secundare? Ar putea fi o legatura cu faptul ca are glanda tiroida extirpata si ia Euthyrox 100 zilnic? Multumesc.


ARES

Sfatul medicului:

Ptr Violeta: simptomele aparute nu au legatura cu tratamentul cu Sintrom. Probabil au legatura cu afectiunea tiroidiana si tratamentul de substitutie, dar, trebuie eveluata si din punct de vedere cardiologic cu un consult amanuntit si o electrocardiograma.



Call Center031 9300

SOM - Enayati

Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești nr 8A

ARES Pitesti - Muntenia Hospital

Str. Pictor Nicolae Grigorescu 2A
Pitesti - Arges, Incinta Spitalului Muntenia Hospital

Cluj

Bld. Republicii nr. 8
Cluj Napoca

ARES Constanta - SCJU Constanta

Bulevardul Tomis 145,
Constanta, Incinta Spitalului Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Constanta

ARES - Spitalul Monza

Str. Tony Bulandra nr. 27
Sector 2 Bucuresti, Incinta Spitalului Monza

Tulcea

Str. 1848, nr. 32 , Tulcea

Acest site a fost conceput cu scop informativ. El nu inlocuieste in niciun caz consultul medical. Orice decizie privind diagnosticul si tratamentul afectiunii dumneavoastra se va face numai dupa un consult medical de specialitate.