Întreabă Medicul



Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.


coryol

Bună ziua coryol poate da durere de cap?și pt ce este mai exact?


ARES

Sfatul medicului:

Buna ziua, pentru a avea un raspuns medical adecvat, va rugam sa prezentati medicului dumneavoastra cardiolog simptomele pe care le manifestati. In prospectul acestui medicament, durerile de cap reprezinta reactii adverse foarte frecvente insa sfatul nostru este acela de a va adresa medicului dumneavoastra pentru a discuta despre schema de tratament pe care o urmati. Multa sanatate!



Call Center031 9300

Spitalul Monza

Str. Tony Bulandra nr. 27 Sector 2 Bucuresti, Incinta Spitalului Monza

Spitalul Ponderas

Bld. Nicolae Caramfil nr. 85A, Sector 1, Bucuresti, incinta Spitalului PONDERAS

Acest site a fost conceput cu scop informativ. El nu inlocuieste in niciun caz consultul medical. Orice decizie privind diagnosticul si tratamentul afectiunii dumneavoastra se va face numai dupa un consult medical de specialitate.