Întreabă Medicul



Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.


Tratament post infarct

Am suferit un IM in iulie2014.Mi s-a implantat un stent si dupa un an, in sept.2015, in urma unei noi coronarografii mi s-a implantat un al doilea stent(stenturi obisnuite). Urmez tratament cu: concor(5mg-1/zi)-dimineata, aspenter 1/zi, clopidogrel 1/zi- la pranz, sortis 20mg1/zi-seara. In aceste conditii de tratament si conditii de viata si alimentatie stricte, ma confrunt cu urmatoarea problema: indeosebi in a doua parte a zilei am o stare nu foarte buna(ameteala, slabiciune-dar nu exagerate, ci destul ca sa-mi dea o stare de discomfort), care se traduce printr-o tensiune in jurul valorii de 100/ 60 si puls in jurul val.de 55. Intrebarile mele sunt: Nu credeti ca ar trebui reconsiderat tratamentul medicamentos ? Ce consecinte pot avea in continuare valorile mici de tensiune si puls? Pot fi investigat in clinica d-tra in vederea stabilirii unui tratament adecvat? Va multumesc !


ARES

Sfatul medicului:

Buna ziua si La multi ani de ziua Romaniei! Dupa cum vedeti, in 23 nov.v-am adresat cateva intrebari printr-un mesaj, la care d-tra ati promis sa raspundeti in cel mai scurt timp posibil...ceea ce nu s-a intamplat pana azi, 1 dec. Credeti ca nu eram suficient de ingrijorat de starea mea de sanatate sau pentru d-tra masura timpului de raspuns e intotdeauna peste 10 zile atunci cand e gratis? !!
Va multumesc ca prin posibilitatea de a va fi adresate anumite intrebari dati sperante oamenilor suferinzi...altfel...ce-ar mai fi de spus? ....



Call Center031 9300

Spitalul Monza

Str. Tony Bulandra nr. 27 Sector 2 Bucuresti, Incinta Spitalului Monza

Spitalul Ponderas

Bld. Nicolae Caramfil nr. 85A, Sector 1, Bucuresti, incinta Spitalului PONDERAS

Acest site a fost conceput cu scop informativ. El nu inlocuieste in niciun caz consultul medical. Orice decizie privind diagnosticul si tratamentul afectiunii dumneavoastra se va face numai dupa un consult medical de specialitate.