Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.


intrebare

Buna ziua , Din cauza ca anul trecut, mai multe luni la rand (6 luni ) am avut sangerari abundente si mi s-a gasit un fibron de 2 cm am hotarat la îndrumarea doctorului ca cel mai bine este sa imi pun un sterilet hormonal ( Mirena) , zis si facut , la sfarsitul lunii l-am pus , am stiut de la bun inceput ca sant dereglari hormonale majore , am trecut prin toate starile , dureri de san , dureri de cap , acnee , sangerare necontrolate ,mai multe zile, mi s-a diminuat ca si cantitae , dar in luna februarie ma tinut trei saptamani pe 28 februarie mi-a trecut dar am ramas cu dureri de burta care daca pana acum erau suportabile acum nu mai sunt , urinez foare des ,, mi s-a umflat partea de jos a burtii , simt ovarele umflate si când stau pe scaun simt o durere ca apas pe ceva. Credeti ca steriletul ar trebui scos la consult saptamana trecuta dr a zis ca este in regula ca acestea sunt efectele secundare dar eu nu mai suport durerile dupa ce urinez sunt groaznice .


ARES

Sfatul medicului:

Bună ziua, vă recomandăm să mergeți să faceți un examen de urocultură și o cultură vaginală. Este posibil să aveți o infecție urinară. Dacă rezultatele ies negative, vă recomandăm să vă programați la un consult ginecologic. Ne puteți contacta la numărul de telefon: 031 9300. Multă sănătate!