Prin apăsarea butonului Trimite mesaj, sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal (ce pot include și date cu caracter medical) în vederea furnizării serviciilor de către ARES. Pentru mai multe informații, accesați pagina notei de informare.

30 iunie 2018

Menstruatia


Buna seara! Am si eu o intrebare si va rog din suflet sa imi raspunde.ti! Pe 25 mai am facut intrerupere de sarcina! Dupa 3 zile a inceput sa sangerez ca si cum ar fii fost menstra, am inceput sa iau anticonceptionalele karissa dupa 5 zile nu a mai curs ca o menstruatie ci doar cate o pata mica si mai maronie, priblema este ca nici acum nu s.au oprit scurgerile deloc! E ceva normal?


ARES

Sfatul medicului:

Bună ziua, este foarte probabil ca aceste sângerări să fie o urmare a administrării de anticoncepţionale, fenomenul se numeşte spoting. Pentru a exclude orice altă afecţiune sau resturi după acea întrerupere de sarcină este recomandat să efectuăm o ecografie. Pentru a vă programa în clinica noastră, vă rugăm să ne contactaţi la numărul de telefon 031 9300. Vă dorim multă sănătate!



Acest site a fost conceput cu scop informativ. El nu inlocuieste in niciun caz consultul medical. Orice decizie privind diagnosticul si tratamentul afectiunii dumneavoastra se va face numai dupa un consult medical de specialitate.

ARES Group
Soluționarea Alternativă a LitigiilorSoluționarea online a litigiilor