Întreabă Medicul



Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.


Buna ziua. In luna octombrie 2007 am fost operata de ruptura menisc la piciorul stang. Seara dupa op

Buna ziua. In luna octombrie 2007 am fost operata de ruptura menisc la piciorul stang. Seara dupa operatie am facut alergie (in timpul zilei au fost administrate - TADOR , METOCLOPRAMID, ALGOCALMIN iar noaptea HEPARINA) drept pentru care doctorii au sistat administrarea tuturor medicamentelor. Din a patra zi am luat aspenter si unguiente Lioton Gel , Fastum Gel pentru ca a inceput sa se inflameze piciorul- mentionez ca nu s-a efectuat nici un test pentru a se afla medicamentul la care am facut alergie. Aspenterul si ulterior trombostop am luat pana in luna iunie 2008 dupa care am fost la medic cardiolog care m-a diagnosticat cu trombofeblita si mi-a prescris SINTROM - 4mg, sub control INR si CONCOR , DIUREX, MICARDIS, ACCUPRO pentru tensiune. Doza a fost marita pe parcurs pana la o pastila pe zi deoarece analiza INR nu a crescut mai mult de 1,1, in luna martie 2009 datorita dozei INR a ajuns la 2,45 dar pentru a efectua o extractie dentara in data de 25.03.2009 am oprit tratamentul patru zile dupa care a fost reluat cu o pastila pe zi. In data de 11.06.2009 la repetarea analizei INR a fost de 2,08 ( TQ = 22, IQ=38%) analiza care am prezentat-o medicului cardiolg in data de 16.06.2009 si care a oprit total medicamentatia cu SINTROM. In prezent mi-a prescris aspenter de 75 mg.Va rog frumos sa imi spuneti daca a fost oprit corespunzator tratamentul cu SINTROM dupa administrarea lui timp de un an de zile si daca nu trebuia continuat tratamentul pana ce INR ajungea la alte valori.


ARES

Sfatul medicului:

Pt dna Elvara: in principiu tratamentul cu anticoagulante orale dupa o tromboza venoasa profunda cu un factor declansator clar( cum a fost in cazul dvs operatia de ruptura de menisc) este de 3 luni. Cand nu exista niciun factor declansator tratamentul poate fi continuat un 6 luni- 1an . In aceasta perioada de tratament anticoagulant INR-ul trebuie sa fie intre 2-3. INR sub 2 inseamna ca tratamentul este ineficient.
In cazul in care piciorul continua prezinte edem - mai precis sa fie umflat- si/au mai aveti dureri este de preferat sa repetati un consult cardiologic.



Call Center031 9300

Spitalul Monza

Str. Tony Bulandra nr. 27 Sector 2 Bucuresti, Incinta Spitalului Monza

Spitalul Ponderas

Bld. Nicolae Caramfil nr. 85A, Sector 1, Bucuresti, incinta Spitalului PONDERAS

Acest site a fost conceput cu scop informativ. El nu inlocuieste in niciun caz consultul medical. Orice decizie privind diagnosticul si tratamentul afectiunii dumneavoastra se va face numai dupa un consult medical de specialitate.