Intreaba Medicul ARES

Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.


Prin apăsarea butonului Trimite mesaj, sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal (ce pot include și date cu caracter medical) în vederea furnizării serviciilor de către ARES. Pentru mai multe informații, accesați pagina notei de informare.

Si eu am probleme cu inima

Si eu am probleme cu inima




nici eu nu mai cred in medici

nici eu nu mai cred in medici




Buna ziua. Sotul meu ia sintrom, detralex, nebilet, aspacardin, de aproape 2 ani de cand a iesit din

Buna ziua. Sotul meu ia sintrom, detralex, nebilet, aspacardin, de aproape 2 ani de cand a iesit din spit dupa tratament pt. tromboza profunda. Aceste medicamente ar putea afecta viitorul copil pe care il avem in plan? s-ar putea inlocui vreunul din medicamente cu altceva? Multumesc si sper sa nu ocoliti intrebarea mea.




Buna ziua! Sotul meu si-a facut analize medicale, medicina muncii, raspunsul a fost ca e apt de munc

Buna ziua! Sotul meu si-a facut analize medicale, medicina muncii, raspunsul a fost ca e apt de munca. I-a iesit ca are BRD MINOR, pulsul 42, bradicardie sinusala, tensiune 100/60, PDW 18.3, MPV 12.8, P-LCR 46.8, VSH 1H 10, VSH 2H 20, colesterol 272, BILIRUBINA 0.5 Nu a avut alte probeme medicale, nu face tratament. As dori sa stiu daca trebuie sa faca tratament, este periculos pulsul asa mic? Ajunge doar regimul alimentar pt.colesterol? Din ce cauza are PDW, MPV, P-LCR si bilirubina marite? Va multumesc! Pascu Anamaria




Buna ziua, Am 31 de ani si de ceva timp am o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv. Am o durere p

Buna ziua, Am 31 de ani si de ceva timp am o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv. Am o durere puternica in piept, simt ca nu am aer suficient, cand inspir adanc parca ma tine ceva, in ultimele zile simt ca obosesc din ce in ce mai rau, simt nevoia sa ma asez imediat dupa ce am urcat scarile sau am mers mai mult pe jos, si am si ceva stari de ameteala sau dureri de cap. Iar simptomele acestea tin incontinuu de cateva zile, fara sa cedeze. Acum cateva luni am mai avut aceleasi simtome dar de o intensitate mai redusa, am fost la medicul de familie si dupa ce i-am spus simptomele, si m-a consultat mi-a spus ca nu este de la inima dar pentru linistea mea m-a trimis is la un cardiolog unde mi-a facut un ekg si un consult : ekg a iesit normal, iar medicul cardilog mi-a spus ca nu este o problema cardiaca. Mentionez ca acum cativa ani mi-a fost tot asa rau si am fost la alt cardilog, am fost la fundeni unde mi s-a facut o ecografie, si ekg si nici atunci nu mi s-a gasit nimik la inima. Tensiunea intotdeauna a fost buna




Buna ziua, multumesc mult pentru raspuns! Mama a avut initial INR 1,1, a urmat tratament cu Sintron

Buna ziua, multumesc mult pentru raspuns! Mama a avut initial INR 1,1, a urmat tratament cu Sintron dupa schema: 3/4 pastila o zi- 1/2 pastila o zi - 1/2 pastila o zi- timp de o saptamana. A repetat INR si a iesit 1,98. A mai urmat inca o saptamana tratamentul cu Sintrom, dupa aceeasi schema, si la sfarsitul cele de-a doaua saptamani a avut INR=3,85 . De data aceasta prea mare! Va rog, m-ati putea ajuta cu un sfat?




Buna ziua, am 22 ani si am facut un test EKG necesar unui dosar de admitere la facultate, in urma ca

Buna ziua, am 22 ani si am facut un test EKG necesar unui dosar de admitere la facultate, in urma caruia a aparut ca as avea problema pe o ramificatie :




Buna ziua, Mamei mele in varsta de 75 ani, i-a iesit INR doar 1,1. Va rog mult, spuneti-mi care ar f

Buna ziua, Mamei mele in varsta de 75 ani, i-a iesit INR doar 1,1. Va rog mult, spuneti-mi care ar fi doza de Sintrom necesara. Va multumesc mult, anticipat.




bun? ziua va rog sa ma ajutati cu un raspuns

bun? ziua va rog sa ma ajutati cu un raspuns




Buna ziua. Tatal meu ia Trombostop, 1 tb/zi, de aprox 4 luni (fibrilatie atriala + antiaritmice). La

Buna ziua. Tatal meu ia Trombostop, 1 tb/zi, de aprox 4 luni (fibrilatie atriala + antiaritmice). La o luna si-a facut INR-ul si a ramas cu acceasi doza (deci presupun ca a fost bun pt ca el nu stie cat a fost). Dar de atunci nu l-a mai facut. de aprox. 2 saptamani au inceput sa ii apara echimoze pe piele (2-3) si nu mai vrea sa mearga nici sa il vada cardiologul, nici sa isi recolteze INR-ul. A oprit tratamentul cu Trombostop de cateva zile. Ce as putea sa fac in cazul acesta pana reusesc sa il duc la medic? Acele echimoze inseamna o doza prea mare de Trombostop? Si sunt periculoase? E mai bine sa ia 1/2 tb cateva zile sau deloc? Multumesc.