Intreaba Medicul ARES

Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.


Prin apăsarea butonului Trimite mesaj, sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal (ce pot include și date cu caracter medical) în vederea furnizării serviciilor de către ARES. Pentru mai multe informații, accesați pagina notei de informare.

5 ianuarie 2013

Buna ziua Am 33 de ani si anul trecut am suferit o tromboza de sinus si am facut tratament cu Sintro

Buna ziua Am 33 de ani si anul trecut am suferit o tromboza de sinus si am facut tratament cu Sintrom de atunci (aug anul trecut). In prezent, in urma RMN-ului a reiesit ca trombul s-a vindecat, dar urmez la recomandarea medicului tratamentul cu Sintrom deoarece, chiar sub actiunea anticoagulantului INR-ul est foarte scazut (1.73) ultimul la doza de 1 tableta 2 zile si 1/2 tableta a treia zi. INR-ul a oscilat o singura data peste 3 si de foarte putine ori intre 2-3, a fost de cele mai multe ori intre 1.9 si 2. putin peste. Ultimul medic care m-a examinat mi-a spus ca este o problema hematologica si ar trebui tratata pentru a combate posibilitate unui alt accident vascular. Ma puteti ajuta si dumneavoastra cu un sfat? Va multumesc anticipat Cu stima Adriana



5 ianuarie 2013

Buna ziua!Mama mea are varsta de 61 de ani.A fost operata acum 1 luna,avand proteza valvulara mecani

Buna ziua!Mama mea are varsta de 61 de ani.A fost operata acum 1 luna,avand proteza valvulara mecanica in pozitie mitrala.INR-ul facut vineri(acum 3 zile) are o valoare de 3,71. Va rog mult sa ne recomandati doza de anticoagulant (trombostop)care trebuie luata in continuare.Ni s-a zis de asemenea ca valoarea ideala a INR-ului este intre 2-3. Va multumesc.



5 ianuarie 2013

nainte de recoltarea INR-ului la laboratorul de analize se administreaza sau nu tableta de trombosto

nainte de recoltarea INR-ului la laboratorul de analize se administreaza sau nu tableta de trombostop ? Am auzit o varietate de variante cum e mai corect ? Multumesc!



5 ianuarie 2013

Mioara Ous:rezultat ekg si holter:palpitatiile sant extrasistole ventriculare cuplate izolate fara t

Mioara Ous:rezultat ekg si holter:palpitatiile sant extrasistole ventriculare cuplate izolate fara t.v .Are cord compensat cu relaxare vs intarziata.investigatiile au fost facute in ziua de 10.09.2010 Mi sa prescris rytmonorm i50. 2 pe zi ,metoprolol succinat 50 1/2 seara si dimineata.Inainte luam darob de 80 ,2 tablete pe zi.si in cursul tratamentului am facut din nou extrasistole. Comentariul anterior l-am facut in 29.08.2010.Medicul mi-a spus ca aceste ev o sa le am toata viata nu o sa scap de ele dar dar sa iau tratamentul. dv ce credeti?mi-am facut ekg si holter acum in 7.09.2010.Rezultatul a fost :palpitatiile sant esv cuplate izolate fara t.v.,La ecografie:cord compensat,relasare ventricul stang intarziata.Tratamentul pe care il iau de patru ani este darob de 80 si totusi din aprilie am intruna esv. In timpul internarii mi-a intrerupt trat. cu darob si mi-a dat rytmonorm 2 pe zi si metoprolol 1/2 de doua ori pe zi.Nu am putut sa-l suport aveam mai multe esv .Am stat 8 zile internata si cu toate ca spuneam ca nu ma simt bine i-mi spunea sa iau in continuare ca esv o sa le am toata viata si o sa ma obisnuiesc cu ele.Am plecat acasa si am inceput sa iau din nou darob.Am gresit? La analize totul a iesit in limite normale dar mi-a iesit infectie urinara cu E.coli.Am facut in spital orl,ex.ginec.raze la plamani ,ecografie abd.analize glanda tiroida dar toate au fost bune.Ma sperii tare de ele incep sa tremur,transpir,nu mai pot sa dorm si mi-a dat xanax 1/2 seara Am plecat acasa tot cu esv.Internarea am avut-o la spitalul judetean Galati.Ce parere aveti dl.doctor mai are rost sa ma mai caut,din aprilie tot am mers la urgente la clinici particulare si mi s-a spus acelas lucru.Sant epuizata si fizic si material.Ce sfat imi dati?Va multumesc anticipat.



5 ianuarie 2013

Multumesc pentru raspuns, as mai avea o intrebare. Pentru o interventie stomatologica poate sa mi se

Multumesc pentru raspuns, as mai avea o intrebare. Pentru o interventie stomatologica poate sa mi se faca anestezie cu lidocaina? Mentionez ca fac tratament cu noliprel, concor cor si aflen (acum in loc de sintrom).Pot sa interfere aceste medicamente cu lidocaina avand in vedere ca am avut fibrilatie acum cateva luni? Sau ce alt anestezic pot sa folosesc ?



5 ianuarie 2013

Buna ziua. Bunicul meu sufera de fibrilatie arteriala. Exceptand problemele cardiace, starea lui de

Buna ziua. Bunicul meu sufera de fibrilatie arteriala. Exceptand problemele cardiace, starea lui de sanatate este buna. Nu sufera de o alta boala cronica, iar analizele recente sunt bune. Am aflat recent de existenta unui stimulator cardiac, care poate fi implantat fara anestezie generala. In plus, nu ar depasi nici asigurarea medicala ( interventie gratuita). Intrebarea mea este daca varsta inaintata ar fi un impediment. La sfarsitul lunii urmeaza sa implineasca 81 de ani. Va multumesc anticipat



5 ianuarie 2013

Buna Dimineata, Revin cu rezultatul noului INR =2.03 facut dupa 10 zile, dupa ce a administrat SINTR

Buna Dimineata, Revin cu rezultatul noului INR =2.03 facut dupa 10 zile, dupa ce a administrat SINTROM in ritmul !/4, 1/8. INR-ul ANterior a fost 1.77 la ritmul de 1/4, 1/8,1/8. Ramane pe cadenta 1/4, 1/8 sau o mai mariti un pic? Cu multumire ,Aurora



5 ianuarie 2013

Buna seara. As dori un sfat medical, am 66 de ani si am urmat timp de 3 luni tratament cu Sintrom ,

Buna seara. As dori un sfat medical, am 66 de ani si am urmat timp de 3 luni tratament cu Sintrom , Noliprel si concor cor, in urma unei fibrilatii atriale. INR-ul ajunsese la 1,8, iar acum mi s-a schimbat medicatia si in loc de sintrom iau aspirin cardio. Dupa 2 saptamani cu aspirin cardio am INR 1,1. Oare este cazul sa fac tratament in continuare cu sintrom ? Ori, daca nu mai iau sintrom nu mai trebuie sa urmaresc INR-ul?



5 ianuarie 2013

salutare! sunt purtatoare de stimulator cardiac de la varsta de 6 ani, acum am 23, dar deja sunt la

salutare! sunt purtatoare de stimulator cardiac de la varsta de 6 ani, acum am 23, dar deja sunt la al treilea, as vrea sa va spun ca de la stimulator al stimulator durerile din zona lui au crescut, mai ales acum la al treilea, am dureri in jurul lui, ametesc, de foarte multe ori se inroseste, si simt mereu inconfort. E NORMAL?



5 ianuarie 2013

SPUNETI-MI VA ROG la urmatoarele analize ce diagnostic puneti? colesterol seric total - 285,7 mg/dl

SPUNETI-MI VA ROG la urmatoarele analize ce diagnostic puneti? colesterol seric total - 285,7 mg/dl LDL colesterol - 223,00 mg/dl HDL colesterol -53,72 mg/dl Trigliceride serice 45,0 mg/dl Glicemie -93,5 mg/dl Medicul la care am fost a zis ca nu a mai vazut LDL colesterol crescut si trigliceride scazute. Ce trebuie sa fac in continuare . M-i sa recomandat sa fac un TSH ? Ar trebui sa iau tratament? Tensiune arteriala 140/90



Acest site a fost conceput cu scop informativ. El nu inlocuieste in niciun caz consultul medical. Orice decizie privind diagnosticul si tratamentul afectiunii dumneavoastra se va face numai dupa un consult medical de specialitate.

ARES Group
Soluționarea Alternativă a LitigiilorSoluționarea online a litigiilor