Centrele de Excelenta in Cardiologie si Radiologie Interventionala

Intreaba Medicul

Folositi formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialisti intrebarile dumneavoastra, iar in cel mai scurt timp posibil unul dintre specialistii nostri va va raspunde.

Introduceti o adresa de e-mail valida pentru a va confirma primirea raspunsului.

  • buna ziua. va rog sa ma lamuriti si pe mine intr-o problema medicala.tatal meu e internat de 2 sapta
    05 ianuarie, 2013

    buna ziua. va rog sa ma lamuriti si pe mine intr-o problema medicala.tatal meu e internat de 2 saptamani la sectia de cardiologie a spitalului judetean constanta si nu a primit un diagnostic clar.i-au facut ecocardiograma de vreo 3 ori, a avut montat holter atat in prima saptamana cat si in urmatoarea, este sub tratament cu antibiotic,ampicilina- 2 doze dimineata si 2 seara, nimeni nu se pronunta cu un diagnostic clar. mai nou ii fac analiza de tiroida. specific k de cand s-a internat are tensiunea mare 19,20. e normal sa-i faca ecocardiograma de 3 ori de cand s-a internat, holterele acelea nu spun nimic, nu se poate pune un diagnostic din aceste teste? i s-a facut si tomograf si ekg va rog mult macar cateva lamuriri k stau in tensiune de 2 saptamani. va multumesc

    Sfatul medicului:
    Ptr Melania : imi pare rau de abia acum pot sa rasp. atata timp cat nu aveti un diagnostic imi este geru sa ma pronunt ( exista multe boli cardiologice care necesita ecografii repetate). Intrebati medicul care-l urmareste - trebuie sa va dea macar o suspiciune de diagnostic. Dr Iancovici

  • Domnul doctor.Mama mea are 69 de ani,diagnosticul este FIA paroxistic,crizele le face dstul de des,c
    05 ianuarie, 2013

    Domnul doctor.Mama mea are 69 de ani,diagnosticul este FIA paroxistic,crizele le face dstul de des,cind la 1 luna cind la 2 luni.Medicatia pe care o are este rythmonorm 150mg 4x/zi,Betalok-zok nu stiu exact doza,sintron 4mg.Intrebarea mea ar fi ,daca ar incerca cu Flecainida de 100mg de 2x/zi?As putea sa-i dau fara grija?Acest medicament i-a fost recomandat de un specialist cardiolog.In lunile urmatoare as vrea sa o duc in Italia eventual pt.ablatie.La Cluj a vazut-o DR>ROSU care i-a spus ca ar fi pacienta ideala pentru aceasta interventie.Din pacate pretul ar fi exorbitant,asa ca incercam in alta parte.La Timisoara-DR.Ivanica stiu ca ar mai face aceasta ablatie dar nu stiu pretul.Deci pina atunci,as dori sa stiu daca nu sunt riscuri prea mari(efecte secundare),in tratamentul cu FLECAINIDA100mg.Astept raspunsul d-voastra,cu multumiri!!

    Sfatul medicului:
    Ptr Eva : Nu incercati tratamentul cu Flecainida singura acasa - este exclus asa ceva. Tratamentul se da in spital intrucat are risc de tulburari de ritm ventriculare. Deci vorbiti cu cardiologul care a vazut-o sa o interneze cateva zile si sa introduca acest tratament ( se intrerupe Rythmonormul). Cat despre ablatie puteti incerca si in Bucuresti ( la Spitatlul de Urgenta Floreasca exista Dr Radu Vatasescu care efectueaza aceasta procedura) Dr Iancovici

  • buna ziua , Tatal meu are 79 ani , valva metalica , si are prescris ca si tratament pe langa altele
    05 ianuarie, 2013

    buna ziua , Tatal meu are 79 ani , valva metalica , si are prescris ca si tratament pe langa altele si SINTROM . Azi a facut INR ul si are 5,47 , dar mai are si niste pete vanete pe membre ..(una mai mare a aparut chiar langa inima ) Va rog , se poate sa-mi scrieti cat SIntrom ar trebui luat ,si ce sa facem cu aceste vanatai.Va multumesc din suflet .

    Sfatul medicului:
    Ptr Mihaela, nu ati scris ce doza de Sintrom se administreaza zilnic. Oricum, in acest caz se opreste administrarea pentru 2 zile si se reia cu o doza mai mica.

  • Mama mea, in varsta de 53 de ani, a suferit in urma cu 10 ani, un accident vascular, dar s-a recuper
    05 ianuarie, 2013

    Mama mea, in varsta de 53 de ani, a suferit in urma cu 10 ani, un accident vascular, dar s-a recuperat foarte bine . De atunci urmeaza un tratament cu trombostop. De curand, valoarea INR A FOST 1.30. CARE E DOZA DE TROMBOSTOP INDICATA IN CAZUL EI. MENTIONEZ CA MEDICUL I-A PRESCRIS O PASTILA, O DATA LA 2 ZILE. MULTUMESC ANTICIPAT

    Sfatul medicului:
    Ptr Laura: Este profund gresit de administrat tratamentul o data la 2 zile. Ar trebui sa cresteti doza la 1 pastila pe zi si sa efectuati INR peste 7 zile. Ma puteti contacta la telefon pentru alte detalii. Multumesc. Dr Iancovici

  • Buna ziua, In ce consta un control cardiologic cu fractie de ejectie si ce ar indica aceasta? In fap
    05 ianuarie, 2013

    Buna ziua, In ce consta un control cardiologic cu fractie de ejectie si ce ar indica aceasta? In fapt, mama mea a fost operata de cancer la san si i s-a extirpat sanul in luna martie 2011. Dupa ce i s-a recoltat din biopsie analiza CISH i s-a prescris sa se prezinte la un medic cardiolog si sa fac acest control cu fractie de ejectie. Ma puteti ajuta cu cateva detalii mai pe intelesul tuturor? Multumesc anticipat. Ionica V.

    Sfatul medicului:
    Ptr Ionica: Fractie de ejectie reprezinta capacitate muschiului cardiac de a scoate o cantitate relativa de sange in vasele mari a organismului. Adica, capacitate functionala a inimi noastre. Se efectueaza cu o analiza care se cheama Ecografie Cardiaca.

  • ce trebuie facut la tahicardie,medicamentatie si felul de viata
    05 ianuarie, 2013

    ce trebuie facut la tahicardie,medicamentatie si felul de viata

    Sfatul medicului:
    Ptr GIGI: tahicaridie nu este o boala. E o stare fiziologica a inimi noastre. Daca suferiti de o boala diagnosticata de un medic, imi puteti scrie exact despre ce vorba. Multumesc.

  • Buna ziua, Sotul meu are 39 ani si la un control de rutina a fost descoperit cu fibrilatie atriala c
    05 ianuarie, 2013

    Buna ziua, Sotul meu are 39 ani si la un control de rutina a fost descoperit cu fibrilatie atriala catalogata ca persistenta(poate permanenta) avand in vedere ca nici dupa o luna si jumatate nu a iesit din aceasta stare, doar i s-a redus pulsul.Urmeaza tratament cu sintrom(in functie de INR) si metoprolol, dar nu stim ce se intampla de nu mai iese din fibrilatie. Sunt sanse sa ramana asa toata viata?Daca urmeaza medicatia prescrisa exista riscuri de agravare a starii sale de sanatate , avand in vedere ca e asimptomatic si totul se intampla pe un cord sanatos?

    Sfatul medicului:
    Ptr Raluca: Din pacate nu prea pot sa va ajut pe acesatsa cale. Trebuie sa stiu mai multe detalii, cum ar fi: Unde a fost internat, ce tratament ia, cum arata ecografia cardiaca

  • Deia:Buna seara, sotul meu are proteza de valva mitrala de 2 ani si jumatate si ia Sintrom si cresto
    05 ianuarie, 2013

    Deia:Buna seara, sotul meu are proteza de valva mitrala de 2 ani si jumatate si ia Sintrom si crestor , are un ritm cariad mic - 37 si extrasistole, iar acum la analize a aparut marit colesterolul -210; glicemie - 106; LDL-133 si creatinina 1.4. Ce ar trebui facut?multumesc

    Sfatul medicului:
    din pacate nu am avut timp sa va raspund decat acum. In ceea ce descrieti ingrijorator este doar ritmul cardiac de 37bpm. Va sfatuiesc sa-l duceti la cardiolog pentru a sti ce-i cu ascest ritm rar. pentru colesterol poate lua medicamente numite statine, daca nu ia deja. Duceti-l sa-l consulte un cardiolog si sa ia aceste decizii. ma puteti contacta Dr. Iancovici 0720276884

  • ma numesc Rodica si mama soacra in urma unui tratament cu sintrom a facut un hematom gigant in burat
    05 ianuarie, 2013

    ma numesc Rodica si mama soacra in urma unui tratament cu sintrom a facut un hematom gigant in burata in partea dreapta asta am aflat cind am dus-o de urgenta la spital si crezind ca este apendicita medicii au operat-o dupa ce i-au scazut inr care era 8 ,dinsa iesise din spital de la sectia cardiologie unde ii prescrise un anticoagulant si trebuia sa ne prezentam dupa o luna la control si sa facem inr dar s-a intimplat sa aiba dureri f tari in burta si pe piciorul drept si inghinal nu putea sa mai mearga chemind salvarea a fost operata si inchisa la loc .Va rog din suflet sa-mi raspundeti ce poate sa faca sa se absoarba acest hematom gigant si ce calmante sa-i dau .Eu va multumesc anticipat

    Sfatul medicului:
    Ptr Rodica : din pacate nu am avut timp sa va raspund decat acum. Hematomul retroperitoneal este o complicatie importanta a tratamentului anticoagulant. In principiu se resoarbe lent, dar se resoarbe. Ar fi bine ca acum la distanta de episodul acut sa repetati o tomografie pentru a vedea ce dimensiuni are. Probabil ca ati facut asat deja. Dr. Iancovici

  • Buna ziua
    05 ianuarie, 2013

    Buna ziua

    Sfatul medicului:
    Ptr Maier ALina:

X
Sună Mesaj