Întreabă Medicul



Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.


Mioara Ous:rezultat ekg si holter:palpitatiile sant extrasistole ventriculare cuplate izolate fara t

Mioara Ous:rezultat ekg si holter:palpitatiile sant extrasistole ventriculare cuplate izolate fara t.v .Are cord compensat cu relaxare vs intarziata.investigatiile au fost facute in ziua de 10.09.2010 Mi sa prescris rytmonorm i50. 2 pe zi ,metoprolol succinat 50 1/2 seara si dimineata.Inainte luam darob de 80 ,2 tablete pe zi.si in cursul tratamentului am facut din nou extrasistole. Comentariul anterior l-am facut in 29.08.2010.Medicul mi-a spus ca aceste ev o sa le am toata viata nu o sa scap de ele dar dar sa iau tratamentul. dv ce credeti?mi-am facut ekg si holter acum in 7.09.2010.Rezultatul a fost :palpitatiile sant esv cuplate izolate fara t.v.,La ecografie:cord compensat,relasare ventricul stang intarziata.Tratamentul pe care il iau de patru ani este darob de 80 si totusi din aprilie am intruna esv. In timpul internarii mi-a intrerupt trat. cu darob si mi-a dat rytmonorm 2 pe zi si metoprolol 1/2 de doua ori pe zi.Nu am putut sa-l suport aveam mai multe esv .Am stat 8 zile internata si cu toate ca spuneam ca nu ma simt bine i-mi spunea sa iau in continuare ca esv o sa le am toata viata si o sa ma obisnuiesc cu ele.Am plecat acasa si am inceput sa iau din nou darob.Am gresit? La analize totul a iesit in limite normale dar mi-a iesit infectie urinara cu E.coli.Am facut in spital orl,ex.ginec.raze la plamani ,ecografie abd.analize glanda tiroida dar toate au fost bune.Ma sperii tare de ele incep sa tremur,transpir,nu mai pot sa dorm si mi-a dat xanax 1/2 seara Am plecat acasa tot cu esv.Internarea am avut-o la spitalul judetean Galati.Ce parere aveti dl.doctor mai are rost sa ma mai caut,din aprilie tot am mers la urgente la clinici particulare si mi s-a spus acelas lucru.Sant epuizata si fizic si material.Ce sfat imi dati?Va multumesc anticipat.


ARES

Sfatul medicului:

Ptr mioara: daca cu Darob va simtiti mai bine atunci continuati-l. Exista si alte variante de tratament antiaritmic,in afara de cele 2, numat Amiodarona (Cordarone) insa cu mai multe riscuri pe termen lung. Incercati din nou Darob si daca nu va simtiti bine, poate va fi necesara introducerea Amiodaronei in tratament.
Dr. Iancovici



Call Center031 9300

Spitalul Monza

Str. Tony Bulandra nr. 27 Sector 2 Bucuresti, Incinta Spitalului Monza

Spitalul Ponderas

Bld. Nicolae Caramfil nr. 85A, Sector 1, Bucuresti, incinta Spitalului PONDERAS

Acest site a fost conceput cu scop informativ. El nu inlocuieste in niciun caz consultul medical. Orice decizie privind diagnosticul si tratamentul afectiunii dumneavoastra se va face numai dupa un consult medical de specialitate.