Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.


26 iunie 2015

palpitatii si tahicardie

Buna ziua. As vrea sa va intreb daca folosirea indelungata a xilometazolinei poate provoca palpitatii si tahicardie. Am deja 2 ani de cind folosesc acest medicament. Am fost la un medic orl cu mai mult timp in urma,dupa care am urmat tratamentul indicat de acesta dar fara nici un efect. In urma unei TC mi s-a pus diagnosticul de sinuzita maxilara cronica. Intre timp am facut si un examen usg a inimii care nu a depistat nici-un fel de afectiuni cardiace. Ce sa fac mai departe. Pslpitatiile apar aproape zilnic si uneori provoaca un disconfort foarte accentuat.( am facut si analizele la hormonii tiroidieni care la fel sunt in norma,si usg a glandei tiroide la fel e normala). Ma puteti ajuta cu careva sfaturi? Va multumesc anticipat. Cu mult respect pentru munca pe care o faceti...


ARES

Sfatul medicului:

Buna ziua, este necesar sa vi se monteze un holter ECG care sa inregistreze grafic palpitatiile, pentru ca ulterior sa se poata trage o concluzie privind originea acestora, precum si maniera de tratament potrivita. Multa sanatate!



Call Center031 9300

SOM - Enayati

Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești nr 8A

ARES Pitesti - Muntenia Hospital

Str. Pictor Nicolae Grigorescu 2A
Pitesti - Arges, Incinta Spitalului Muntenia Hospital

Cluj

Bld. Republicii nr. 8
Cluj Napoca

ARES Constanta - SCJU Constanta

Bulevardul Tomis 145,
Constanta, Incinta Spitalului Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Constanta

ARES - Spitalul Monza

Str. Tony Bulandra nr. 27
Sector 2 Bucuresti, Incinta Spitalului Monza

Tulcea

Str. 1848, nr. 32 , Tulcea

Acest site a fost conceput cu scop informativ. El nu inlocuieste in niciun caz consultul medical. Orice decizie privind diagnosticul si tratamentul afectiunii dumneavoastra se va face numai dupa un consult medical de specialitate.