Întreabă Medicul



Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.


flater atrial

Buna ziua! Tatal are 71 ani si a fost diagnosticat acum o luna cu flater atrial si pe langa pastilele de tensiune i s-a prescris sintrom ca anticoagulant.Sambata trecuta a facut o hemoragie gingivala .Mentionez ca aluta sintrom o zi un sfert de pastila iar urmatoarea zi jumatate de pastila , a tinut regim alimentar cu sare cat mai putina si nu consumat bauturi alcoolice dar totusi s-a produs aceasta hemoragie. Va rog sa-mi spuneti care ar putea fi cauza.Doctorul cardiolog ne-a sugerat sa trecem pe pradax un anticoagulant nou dar nu stim ce hotarare sa luam .As vreac sa stiu daca pt afectiunea pe care o are ar fi eficienta montarea uni dispozitiv watchman. Va multumesc anticipat.Cu multa stima si respect .


ARES

Sfatul medicului:

Buna ziua, tratamentul cu anticoagulant este cunoscut ca avand dublu-tais. De aceea, daca pacientul are indicatia medicala de a monta acest dispozitiv - lucru care se constata dupa un consult amanuntit - el este o solutie excelenta de substitutie a tratamentului medicamentos. Ne puteti trimite dosarul medical pe adresa iulia@centrele-ares.ro. Multa sanatate!



Call Center031 9300

Spitalul Monza

Str. Tony Bulandra nr. 27 Sector 2 Bucuresti, Incinta Spitalului Monza

Spitalul Ponderas

Bld. Nicolae Caramfil nr. 85A, Sector 1, Bucuresti, incinta Spitalului PONDERAS

Acest site a fost conceput cu scop informativ. El nu inlocuieste in niciun caz consultul medical. Orice decizie privind diagnosticul si tratamentul afectiunii dumneavoastra se va face numai dupa un consult medical de specialitate.