Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.


5 ianuarie 2013

Buna ziua, ma numesc Florentina si am 27 ani. Acum 2 luni am fost diagnosticata cu sindrom vestibula

Buna ziua, ma numesc Florentina si am 27 ani. Acum 2 luni am fost diagnosticata cu sindrom vestibular periferic si urmez un tratament cu betaserc, insa cum faca pauza de acest medicament incep sa imi reapara ametelile si starea de rau. Deasemenea simt niste valuri de caldura, palpitatii si la efort cat de mic (urcat scari etc) simt ca mi se ingreuneaza respiratia si obosesc foarte repede. Vroiam sa stiu daca este cazul sa ajung si la cardiologie pentru problemele acestea la efort si ametelile pe care le am si deasemenea daca acest sindrom vestibular ar putea avea cauza si o pb la inima deoarece nu mi-au spus o cauza anume. Astept raspuns Multumesc anticipat!


ARES

Sfatul medicului:

Ptr Florentina : din descrierea facuta cel mai probabil palpitatiile si senzatia de oboseala apar datorita lipsei de antrenament fizic. La varsta dvs bolile cardiace sunt extrem de rare. Insa, daca aceasta sufocare apare zilnic si la efort mic va sfatuiesc sa efectuati un consult cardiologic cu ecografie cardiaca. Nu intrerupeti Betasercul daca simptomele de ametela reapar.
dr Iancovici 0720276884



Call Center031 9300

ARES SOM - Enayati

Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești nr 8A

ARES Cluj

Bld. Republicii nr. 8
Cluj Napoca

Spitalul Monza

Str. Tony Bulandra nr. 27
Sector 2 Bucuresti, Incinta Spitalului Monza

ARES Pitesti - Muntenia Hospital

Str. Pictor Nicolae Grigorescu 2A
Pitesti - Arges, Incinta Spitalului Muntenia Hospital

ARES Constanta - SCJU Constanta

Bulevardul Tomis 145,
Constanta, Incinta Spitalului Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Constanta

Acest site a fost conceput cu scop informativ. El nu inlocuieste in niciun caz consultul medical. Orice decizie privind diagnosticul si tratamentul afectiunii dumneavoastra se va face numai dupa un consult medical de specialitate.