Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.


5 ianuarie 2013

in urma uni infarct iau tratament care contine si tritace.Acesta poate poate avea reactii de tuse se

in urma uni infarct iau tratament care contine si tritace.Acesta poate poate avea reactii de tuse seaca,enervanta si daca pot neglija acest aspect sau intrerup tritace ce se intimpla,inlocuiesc cu alt medicament?


ARES

Sfatul medicului:

Ptr ioana Gherman: Tritace (Ramipril) este un medicament important de administrat dupa infarct miocardic. Daca are efecte adverse (cum ar fi si tusea seaca) se poate inlocuii cu medicament din calasa Sartan (Atacand, etc), dar acesaesta schimbare trebuie facuta in urma unui consult cardiologic si cu acordul cardiologului. Daca doriti ma puteti Suna 0720276884. Dr Iancovici



Call Center031 9300

ARES SOM - Enayati

Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești nr 8A

ARES Cluj

Bld. Republicii nr. 8
Cluj Napoca

Spitalul Monza

Str. Tony Bulandra nr. 27
Sector 2 Bucuresti, Incinta Spitalului Monza

ARES Pitesti - Muntenia Hospital

Str. Pictor Nicolae Grigorescu 2A
Pitesti - Arges, Incinta Spitalului Muntenia Hospital

ARES Constanta - SCJU Constanta

Bulevardul Tomis 145,
Constanta, Incinta Spitalului Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Constanta

Acest site a fost conceput cu scop informativ. El nu inlocuieste in niciun caz consultul medical. Orice decizie privind diagnosticul si tratamentul afectiunii dumneavoastra se va face numai dupa un consult medical de specialitate.