Întreabă Medicul



Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.




tratament cu Gynipral injectabil

Buna ziua! Sunt o mama de gemeni (8 ani) si dupa ce am nascut am constatat ca am probleme de tensiune arteriala (hipertensiune), ritm cardiac intre 90-100 si chiar peste (profesia nu ma solicita fizic), palpitatii puternice din senin chiar si cand ma odihnesc apoi dispar brusc dupa cateva secunde, transpiratie abundenta la orice mic efort. Din saptamana 12 de sarcina mi s-a facut tratament cu Gynipral perfuzabil pana cand am nascut (saptamana 36) , permanent (zi si noapte), fiind toata perioada internata in spital. Baietii mei, desi sunt jucausi, mi s-a transmis de la scoala ca obosesc mai repede decat colegii lor de clasa si transpira abundent, au o slaba conditie fizica desi sunt bine dezvoltati, in plus, unul dintre ei are uneori acelasi gen de palpitatii pe care-l resimt si eu. Mentionez ca inainte de sarcina eram activa si hipotensiva. Ce investigatii medicale ar trebui sa facem ?Multumesc anticipat!


ARES

Sfatul medicului:

Bună ziua, unul dintre reprezentanți noștri medicali va lua legătura cu dumneavoastră pentru a discuta despre investigațiile recomandate în cazul suspiciunii de afecțiuni cardiace. Vă dorim multă sănătate!



Call Center031 9300

Spitalul Monza

Str. Tony Bulandra nr. 27 Sector 2 Bucuresti, Incinta Spitalului Monza

Spitalul Ponderas

Bld. Nicolae Caramfil nr. 85A, Sector 1, Bucuresti, incinta Spitalului PONDERAS

Acest site a fost conceput cu scop informativ. El nu inlocuieste in niciun caz consultul medical. Orice decizie privind diagnosticul si tratamentul afectiunii dumneavoastra se va face numai dupa un consult medical de specialitate.