Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.


18 mai 2013

tensiune si inima

in cursul zilei de azi dupa ce am luat tratamentul cu zomen si leridip am plecat putin afara si nu puteam sa ma mai intorc ca imi scazuse tensiunea la 9,5 cu 5,5 iar pulsul crescuse la 123 iar palpitatiile erau groaznice.DE CE SE INTAMPLA ASA CA NU ESTE PRIMA DATA.VA MULTUMESC


ARES

Sfatul medicului:

Buna ziua, cel mai probabil trebuie reevaluat tratamentul antihipertensiv. Nu va putem da un raspuns clar care este problema fara o evaluare anamnestica. Ar trebui sa stim mai multe detalii despre cazul dvs. pentru a va da o recomandare. Cel mai bine ar fi sa faceti un consult cardiologic. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la 0727.867.459 (Lavinia Riciu). Multa sanatate!



Call Center031 9300

ARES SOM - Enayati

Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești nr 8A

ARES Cluj

Bld. Republicii nr. 8
Cluj Napoca

Spitalul Monza

Str. Tony Bulandra nr. 27
Sector 2 Bucuresti, Incinta Spitalului Monza

ARES Pitesti - Muntenia Hospital

Str. Pictor Nicolae Grigorescu 2A
Pitesti - Arges, Incinta Spitalului Muntenia Hospital

ARES Constanta - SCJU Constanta

Bulevardul Tomis 145,
Constanta, Incinta Spitalului Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Constanta

Acest site a fost conceput cu scop informativ. El nu inlocuieste in niciun caz consultul medical. Orice decizie privind diagnosticul si tratamentul afectiunii dumneavoastra se va face numai dupa un consult medical de specialitate.