Întreabă Medicul



Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.


diprofos

Bună ziua. Soacra mea s-a operat pe cord în urmă cu 2 ani fiindu-i schimbată o valvă care acum este metalică. De două luni a intrat în program de dializă, întrucît a fost foarte mare valoarea creatininei. Face tratament cu sintrom. De vreo lună de zile, o doare foarte rău mijlocul efectiv nici nu se poate da jos din pat sau să facă prea multă mişcare. I.am dat aproape toate antiinflamatoarele ce există pe piaţă, dar nu au avut nici un efect. Cineva ne-a sfătuit să-i administrăm DIPROFOS. Întrebarea mea este se poate administra în condiţiile în care face tratament cu sintrom? In caz afirmativ cum sa procedam? Cu stima


ARES

Sfatul medicului:

Buna ziua. Din pacate tratamentul cu Diprofos este injectabil intramuscular si este relativ periculos pentru pacientii anticoagulanti. Recomandarea ar fi ca soacra dvs. sa faca un RMN toraco-lombar si apoi sa vina la un consult.
Multa sanatate!



Call Center031 9300

Spitalul Monza

Str. Tony Bulandra nr. 27 Sector 2 Bucuresti, Incinta Spitalului Monza

Spitalul Ponderas

Bld. Nicolae Caramfil nr. 85A, Sector 1, Bucuresti, incinta Spitalului PONDERAS

Acest site a fost conceput cu scop informativ. El nu inlocuieste in niciun caz consultul medical. Orice decizie privind diagnosticul si tratamentul afectiunii dumneavoastra se va face numai dupa un consult medical de specialitate.