Folosiți formularul de mai jos pentru a adresa medicilor specialiști întrebările dumneavoastră, iar în cel mai scurt timp posibil unul dintre specialiștii noștri vă va răspunde.


5 ianuarie 2013

tatal meu 78 de ani , are cardiopatie ischemica, anghina pectorala, stimulator din septembrie 2009.

tatal meu 78 de ani , are cardiopatie ischemica, anghina pectorala, stimulator din septembrie 2009. La inceputul perioadei lua sintrom si pentru ca facea foarte des hemoragii , si neputind tine sub control inr, i s-a recomandat aflen. Acum a avut un accident in urma caruia a ramas cu hematom cerebral pt reducerea caruia i s-a recomandat vit k, etanxilat , carbamapezina. si renuntarea la aflen.Va rog sa-mi spuneti care sint riscurile. Multumesc foarte mult.


ARES

Sfatul medicului:

Ptr Viorica: Avand in vedere AVC hemoragic este corect ca s-a intrerupt tratamentul cu Sintrom si Aflen macar o perioada. Nu mi-ati spus ptr ce lua Sintromul (banuiesc sa ptr fibrilatie atriala). Confirmati-mi pentru ce lua sintromul ca sa va pot raspunde care-i riscul intreruperii acestor medicamente.
Dr. Iancovici



Call Center031 9300

SOM - Enayati

Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești nr 8A

ARES Pitesti - Muntenia Hospital

Str. Pictor Nicolae Grigorescu 2A
Pitesti - Arges, Incinta Spitalului Muntenia Hospital

Cluj

Bld. Republicii nr. 8
Cluj Napoca

ARES Constanta - SCJU Constanta

Bulevardul Tomis 145,
Constanta, Incinta Spitalului Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Constanta

ARES - Spitalul Monza

Str. Tony Bulandra nr. 27
Sector 2 Bucuresti, Incinta Spitalului Monza

Tulcea

Str. 1848, nr. 32 , Tulcea

Acest site a fost conceput cu scop informativ. El nu inlocuieste in niciun caz consultul medical. Orice decizie privind diagnosticul si tratamentul afectiunii dumneavoastra se va face numai dupa un consult medical de specialitate.